The Customer Rules The 39 Essential Rules For Delivering Sensational Service by Lee Cockerell Paperback Book

٨٤٫٠٠ د.إ.‏
+ ٦٤٫٤٩ د.إ.‏ الشحن

The Customer Rules The 39 Essential Rules For Delivering Sensational Service by Lee Cockerell Paperback Book

  • العلامة التجارية: Unbranded

The Customer Rules The 39 Essential Rules For Delivering Sensational Service by Lee Cockerell Paperback Book

  • العلامة التجارية: Unbranded
السعر: ٨٤٫٠٠ د.إ.‏
البائع:
٨٤٫٠٠ د.إ.‏
+ ٦٤٫٤٩ د.إ.‏ الشحن

في المخزون

نقبل وسائل الدفع الآتية

الوصف

The former Executive Vice President of Walt Disney World shares indispensible Rules for serving customers with consistency efficiency creativity sincerity and excellence. Lee Cockerell knows that success in businessany businessdepends upon winning and keeping customers. In 39 digestible bitesized chapters Lee shares everything he has learned in his 40 year career in the hospitality industry about creating an environment that keeps customers coming back for more. Here Lee not only shows why the customer always rules but also the Rules for serving customers so well theyll never want to do business with anyone but you. For example Rule 1 Customer Service Is Not a Department Rule 3 Great Service Follows the Laws of Gravity Rule 5 Ask Yourself What Would Mom Do Rule 19 Be a Copycat Rule 25. Treat Every Customer like a Regular Rule 39 Dont Try Too Hard As simple as they are profound these principles have been shown to work in companies as large as Disney and as small as a local coffee shop from businesses selling cuttingedge technologies like computer tablets to those selling products as timeless as shoes and handbags at corporations as longstanding as Ford Motors and those as nascent as a brand new startup. And they have been proven indispensible at all levels of a company from managers responsible for hiring and training employees setting policies and procedures and shaping the company culture to front line staff who deal directly with clients and customers Chockfull of universal advice applicable online and off The Customer Rules is the essential handbook for service excellence everywhere. show more
  • العلامة التجارية: Unbranded
  • الفئة: التعليم
  • حَجْم: Hardback
  • اللغة: English
  • المؤلف: Lee Cockerell
  • تاريخ النشر: 2013-04-12
  • الناشر/ العنوان: Random House USA Inc
  • هوية Fruugo: 59008311-119630110
  • ISBN: 9780770435608

التسليم والرد

يُرسل خلال 24 ساعة

  • STANDARD: ٦٤٫٤٩ د.إ.‏ - التسليم بين الثلاثاء 07 أكتوبر 2025 – الاثنين 13 أكتوبر 2025

يُشحن من المملكة المتحدة.

نحن نبذل قصارى جهدنا لضمان أن تصلك المنتجات التي تطلبها بالكامل وطبقاً المواصفات التي حددتها. إلا أنه في حال تلقيك طلب غير كامل أو أغراض تختلف عن تلك التي طلبتها أو كان هناك سبب آخر يدعوك لعدم الرضاء عن الطلب، فيمكنك رد الطلب أو أي منتجات يتضمنها الطلب واسترداد ما دفعته من أجل تلك الأغراض بالكامل. عرض سياسة الرد الكاملة

تفاصيل امتثال المنت

يرجى الاطلاع على معلومات الامتثال الخاصة بهذا المنتج الموضحة أدناه.

يتم توفير المعلومات التالية من قبل بائع التجزئة المستقل التابع لجهة خارجية الذي يبيع هذا المنتج.

الجهة المصنعة:
توضح المعلومات التالية تفاصيل الاتصال الخاصة بالجهة المصنعة للمنتج ذي الصلة والذي يُباع على Fruugo.

  • Random House USA Inc
  • Random House USA Inc
  • 1745 Broadway
  • New York
  • US
  • 10019
  • 212-782-9000
  • https://www.ingramcontent.com/pod-product-compliance