Making Sense Of Field Research by Pontis & Sheila University College London & Interaction Centre & UK Paperback

٣٢٩٫٠٠ د.إ.‏
+ ٦٤٫٩٩ د.إ.‏ الشحن

Making Sense Of Field Research by Pontis & Sheila University College London & Interaction Centre & UK Paperback

  • العلامة التجارية: Unbranded

Making Sense Of Field Research by Pontis & Sheila University College London & Interaction Centre & UK Paperback

  • العلامة التجارية: Unbranded
السعر: ٣٢٩٫٠٠ د.إ.‏
البائع:
٣٢٩٫٠٠ د.إ.‏
+ ٦٤٫٩٩ د.إ.‏ الشحن

في المخزون

نقبل وسائل الدفع الآتية

الوصف

Learn how to use field research to bring essential peoplecentred insights to your information design projects. Information design is recognized as the practice of making complex data and information understandable for a particular audience but whats often overlooked is the importance of understanding the audience themselves during the information design process. Rather than rely on intuition or assumptions information designers need evidence gathered from real people about how they think feel and behave in order to inform the design of effective solutions.
  • العلامة التجارية: Unbranded
  • الفئة: المجتمع والسياسة
  • حَجْم: Paperback
  • اللغة: English
  • المؤلف: Pontis & Sheila Univ
  • الطول: 252
  • تاريخ النشر: 2018-07-23
  • الناشر/ العنوان: Taylor & Francis Ltd
  • هوية Fruugo: 320441371-711385692
  • ISBN: 9780415790031

التسليم والرد

يُرسل خلال 24 ساعة

  • STANDARD: ٦٤٫٩٩ د.إ.‏ - التسليم بين الثلاثاء 14 أكتوبر 2025 – الاثنين 20 أكتوبر 2025

يُشحن من المملكة المتحدة.

نحن نبذل قصارى جهدنا لضمان أن تصلك المنتجات التي تطلبها بالكامل وطبقاً المواصفات التي حددتها. إلا أنه في حال تلقيك طلب غير كامل أو أغراض تختلف عن تلك التي طلبتها أو كان هناك سبب آخر يدعوك لعدم الرضاء عن الطلب، فيمكنك رد الطلب أو أي منتجات يتضمنها الطلب واسترداد ما دفعته من أجل تلك الأغراض بالكامل. عرض سياسة الرد الكاملة