The Politics Of Authenticity In Presidential Campaigns 19762008 by Erica J. Seifert Paperback Book

١٠٩٫٠٠ د.إ.‏
+ ٦٤٫٩٩ د.إ.‏ الشحن

The Politics Of Authenticity In Presidential Campaigns 19762008 by Erica J. Seifert Paperback Book

  • العلامة التجارية: Unbranded

The Politics Of Authenticity In Presidential Campaigns 19762008 by Erica J. Seifert Paperback Book

  • العلامة التجارية: Unbranded
السعر: ١٠٩٫٠٠ د.إ.‏
البائع:
١٠٩٫٠٠ د.إ.‏
+ ٦٤٫٩٩ د.إ.‏ الشحن

في المخزون

نقبل وسائل الدفع الآتية

الوصف

Authenticity the dominant cultural value of the baby boom generation became central to presidential campaigns in the late 20th century. Beginning in 1976 Americans elected six presidents whose campaigns represented evolving standards of authenticity. Interacting with the media and their publics these successful presidential candidates structured their campaigns around projecting authentic images and connecting with voters as one of us. In the process they rewrote the political playbook redefined presidentiality and changed the terms of the national political discourse. This book is predicated on the assumption that it is worth knowing why.
  • العلامة التجارية: Unbranded
  • الفئة: السير الذاتية
  • حَجْم: Paperback
  • اللغة: English
  • المؤلف: Erica J. Seifert
  • تاريخ النشر: 2012-06-01
  • الناشر/ العنوان: McFarland & Co Inc
  • هوية Fruugo: 248132331-535351369
  • ISBN: 9780786469963

التسليم والرد

يُرسل خلال 24 ساعة

  • STANDARD: ٦٤٫٩٩ د.إ.‏ - التسليم بين الخميس 16 أكتوبر 2025 – الأربعاء 22 أكتوبر 2025

يُشحن من المملكة المتحدة.

نحن نبذل قصارى جهدنا لضمان أن تصلك المنتجات التي تطلبها بالكامل وطبقاً المواصفات التي حددتها. إلا أنه في حال تلقيك طلب غير كامل أو أغراض تختلف عن تلك التي طلبتها أو كان هناك سبب آخر يدعوك لعدم الرضاء عن الطلب، فيمكنك رد الطلب أو أي منتجات يتضمنها الطلب واسترداد ما دفعته من أجل تلك الأغراض بالكامل. عرض سياسة الرد الكاملة