Marketing And Outreach For The Academic Library New Approaches And Initiatives Paperback Book

٤٥٩٫٠٠ د.إ.‏
+ ٧٤٫٤٩ د.إ.‏ الشحن

Marketing And Outreach For The Academic Library New Approaches And Initiatives Paperback Book

  • العلامة التجارية: Unbranded

Marketing And Outreach For The Academic Library New Approaches And Initiatives Paperback Book

  • العلامة التجارية: Unbranded
السعر: ٤٥٩٫٠٠ د.إ.‏
البائع:
٤٥٩٫٠٠ د.إ.‏
+ ٧٤٫٤٩ د.إ.‏ الشحن

في المخزون

نقبل وسائل الدفع الآتية

الوصف

Volume 7 of the series Creating the 21stCentury Academic Library is focused on new approaches and initiatives in marketing the academic library as well as the importance of outreach through partnerships and collaborations both internal and external to the library. Implementation of social media strategies the use of library spaces for collaboration and inspiration planning events and extravaganzas in the library librarians as event coordinators and usercentered programming the delivery of library services through digital engagement using to create a library character for the YouTube generation using workshops to promote digital library services an examination of the new librarianship paradigm the process of marketing and constructing a digital collection based on U.S. Highway 89 and the Intermountain West and how librarians at Loyola University New Orleans have embedded their expertise and practice into their university culture are the primary topics in this book.
  • هوية Fruugo: 47815838-729128991
  • ISBN: 9781442262539

التسليم والرد

يُرسل خلال 24 ساعة

  • STANDARD: ٧٤٫٤٩ د.إ.‏ - التسليم بين الثلاثاء 07 أكتوبر 2025 – الأربعاء 15 أكتوبر 2025

يُشحن من المملكة المتحدة.

نحن نبذل قصارى جهدنا لضمان أن تصلك المنتجات التي تطلبها بالكامل وطبقاً المواصفات التي حددتها. إلا أنه في حال تلقيك طلب غير كامل أو أغراض تختلف عن تلك التي طلبتها أو كان هناك سبب آخر يدعوك لعدم الرضاء عن الطلب، فيمكنك رد الطلب أو أي منتجات يتضمنها الطلب واسترداد ما دفعته من أجل تلك الأغراض بالكامل. عرض سياسة الرد الكاملة