Customercentricity In Organized Retailing by Manoj Kumar Dash Paperback Book

٣٧٩٫٠٠ د.إ.‏
+ ٧٤٫٩٩ د.إ.‏ الشحن

Customercentricity In Organized Retailing by Manoj Kumar Dash Paperback Book

  • العلامة التجارية: Unbranded

Customercentricity In Organized Retailing by Manoj Kumar Dash Paperback Book

  • العلامة التجارية: Unbranded
السعر: ٣٧٩٫٠٠ د.إ.‏
البائع:
٣٧٩٫٠٠ د.إ.‏
+ ٧٤٫٩٩ د.إ.‏ الشحن

متبقي في المخزون ٢ فقط

نقبل وسائل الدفع الآتية

الوصف

This book provides a compendium of cuttingedge knowledge for an efficacious retailing strategy with lessons from the organized retailing sector in India. It explores customer needs and their impact on developing successful retailing strategies and organized retailing in emerging economies with changing consumer behavior. It discusses the importance of developing appropriate retailing strategies in the context of an emerging economy being agile and forwardthinking to implement a customercentric approach across the retail value chains upstream and downstream actions and the requirement of clarity on the exact tools and techniques that will allow the retailers to move from their present productcentric state to the lookedfor customercentric state.This book aids the practitioners in developing and adopting a culture of customercentricity and focuses on various retail strategy concepts and their implementation.ampampnbspIt aims to present the multifaceted and multifarious questions of retail marketing in two studies where each study provides a comprehensive solution.
  • العلامة التجارية: Unbranded
  • الفئة: الأعمال والمالية والقانون
  • حَجْم: Hardback
  • اللغة: English
  • المؤلف: Manoj Kumar Dash
  • عدد الصفحات: 196
  • تاريخ النشر: 2023-27-06
  • الناشر/ العنوان: Springer Nature B.V.
  • هوية Fruugo: 330100937-728471693
  • ISBN: 9789811935923

التسليم والرد

يُرسل خلال 24 ساعة

  • STANDARD: ٧٤٫٩٩ د.إ.‏ - التسليم بين الجمعة 17 أكتوبر 2025 – الاثنين 27 أكتوبر 2025

يُشحن من المملكة المتحدة.

نحن نبذل قصارى جهدنا لضمان أن تصلك المنتجات التي تطلبها بالكامل وطبقاً المواصفات التي حددتها. إلا أنه في حال تلقيك طلب غير كامل أو أغراض تختلف عن تلك التي طلبتها أو كان هناك سبب آخر يدعوك لعدم الرضاء عن الطلب، فيمكنك رد الطلب أو أي منتجات يتضمنها الطلب واسترداد ما دفعته من أجل تلك الأغراض بالكامل. عرض سياسة الرد الكاملة