Listen And Design by Iwan J. Azis Paperback Book

٢٣٩٫٠٠ د.إ.‏
+ ٦٤٫٤٩ د.إ.‏ الشحن

Listen And Design by Iwan J. Azis Paperback Book

  • العلامة التجارية: Unbranded

Listen And Design by Iwan J. Azis Paperback Book

  • العلامة التجارية: Unbranded
السعر: ٢٣٩٫٠٠ د.إ.‏
البائع:
٢٣٩٫٠٠ د.إ.‏
+ ٦٤٫٤٩ د.إ.‏ الشحن

متبقي في المخزون ٢ فقط

نقبل وسائل الدفع الآتية

الوصف

This open access book thoroughly investigates the domain of policy design tailored specifically for micro small and medium enterprises MSMEs with a central emphasis on harmonizing these policies with the preexisting social capital inherent to these enterprises consistent with the mandate of Bank Indonesia to guard price stability and to promote financial stability inclusive and sustainable growth. The study grounded in the context of Indonesia underscores the paramount importance of a systematic approach necessitating social planners and stakeholders to engage in a preliminary phase of active listening empathetic understanding and comprehensive knowledge of the diverse mental frameworks prevalent among MSMEs across the nation before embarking on the formulation of bespoke interventions. Readers of this scholarly work can anticipate gaining insightful perspectives into the nuanced policy preferences of both MSMEs and government officials. The methodologies employed including the Analytic Hierarchy Process and Analytic Network Process are not only presented but also subjected to rigorous feasibility assessments using the Mechanism Design Theory. Furthermore the book delves into the intricate challenges faced by MSMEs including addressing the financing gap and adapting to the digitalization landscape that considers the prevailing social capital both of which significantly influence their overall productivity. Ultimately the study underscores the pivotal role played by networks rather than mere size and the usual suspects financing technology and management as the linchpin of social capital that profoundly shapes the performance of MSMEs within a specific socioeconomic context.
  • العلامة التجارية: Unbranded
  • الفئة: الأعمال والمالية والقانون
  • حَجْم: Hardback
  • اللغة: English
  • المؤلف: Iwan J. Azis
  • تاريخ النشر: 2024-06-04
  • الناشر/ العنوان: Springer Verlag & Si
  • هوية Fruugo: 311099736-695249193
  • ISBN: 9789819732470

التسليم والرد

يُرسل خلال 24 ساعة

  • STANDARD: ٦٤٫٤٩ د.إ.‏ - التسليم بين الجمعة 17 أكتوبر 2025 – الخميس 23 أكتوبر 2025

يُشحن من المملكة المتحدة.

نحن نبذل قصارى جهدنا لضمان أن تصلك المنتجات التي تطلبها بالكامل وطبقاً المواصفات التي حددتها. إلا أنه في حال تلقيك طلب غير كامل أو أغراض تختلف عن تلك التي طلبتها أو كان هناك سبب آخر يدعوك لعدم الرضاء عن الطلب، فيمكنك رد الطلب أو أي منتجات يتضمنها الطلب واسترداد ما دفعته من أجل تلك الأغراض بالكامل. عرض سياسة الرد الكاملة