Discursive Strategies In Multicultural Business Meetings

٥٧٤٫٠٠ د.إ.‏
+ ٦٤٫٩٩ د.إ.‏ الشحن

Discursive Strategies In Multicultural Business Meetings

  • العلامة التجارية: Unbranded

Discursive Strategies In Multicultural Business Meetings

  • العلامة التجارية: Unbranded
السعر: ٥٧٤٫٠٠ د.إ.‏
البائع:
٥٧٤٫٠٠ د.إ.‏
+ ٦٤٫٩٩ د.إ.‏ الشحن

في المخزون

نقبل وسائل الدفع الآتية

الوصف

Winner of the Association for Business Communication Award for Distinguished Publication on Business Communication. This book explores multiparty multicultural interaction at international business meetings. It investigates discourse at an Italian companys meetings of its international distributors conducted mainly in English and attended by participants from different countries in Europe Asia and North America. Data come from audio recordings of the meetings normally lasting two to three days and are supplemented by the authors observations of the meetings. The study uses a series of approaches to analyze selected linguistic and interactional features presenting an indepth analysis and discussion of data extracts that draws on both qualitative and quantitative approaches. It highlights the way the main company speaker and some of the multilingual participants use discursive strategies to build common ground to construct a cooperative business relationship or to negotiate or avert conflict. The study questions the role of cultural differences in approaching multicultural multilingual meetings and argues that organizational roles the business context and individual differences must also be considered.
  • العلامة التجارية: Unbranded
  • الفئة: التعليم
  • حَجْم: Paperback
  • اللغة: English
  • المؤلف: Gina Poncini
  • الطول: 338
  • تاريخ النشر: 2007-02-05
  • الناشر/ العنوان: Verlag Peter Lang
  • هوية Fruugo: 320529364-711473721
  • ISBN: 9783039112968

التسليم والرد

يُرسل خلال 24 ساعة

  • STANDARD: ٦٤٫٩٩ د.إ.‏ - التسليم بين الثلاثاء 28 أكتوبر 2025 – الاثنين 03 نوفمبر 2025

يُشحن من المملكة المتحدة.

نحن نبذل قصارى جهدنا لضمان أن تصلك المنتجات التي تطلبها بالكامل وطبقاً المواصفات التي حددتها. إلا أنه في حال تلقيك طلب غير كامل أو أغراض تختلف عن تلك التي طلبتها أو كان هناك سبب آخر يدعوك لعدم الرضاء عن الطلب، فيمكنك رد الطلب أو أي منتجات يتضمنها الطلب واسترداد ما دفعته من أجل تلك الأغراض بالكامل. عرض سياسة الرد الكاملة