Using Lacuna Theory To Detect Cultural Differences In American And German Automo Paperback Book

٢٩٩٫٠٠ د.إ.‏
+ ٧٣٫٩٩ د.إ.‏ الشحن

Using Lacuna Theory To Detect Cultural Differences In American And German Automo Paperback Book

  • العلامة التجارية: Unbranded

Using Lacuna Theory To Detect Cultural Differences In American And German Automo Paperback Book

  • العلامة التجارية: Unbranded
السعر: ٢٩٩٫٠٠ د.إ.‏
البائع:
٢٩٩٫٠٠ د.إ.‏
+ ٧٣٫٩٩ د.إ.‏ الشحن

في المخزون

نقبل وسائل الدفع الآتية

الوصف

This study addresses the standardization and adaptation of advertising campaigns in the context of the auto industry and their televised campaigns in America and Germany. It sets out to investigate how lacuna theory can be used to show that advertisements reflect a specific cultural communication and they are interpreted by a specific cultural understanding. Lacuna theory will be used to discover the perceptions of auto commercials by Germans and Americans to discover if differences in cultural communication and cultural understanding exist in advertising creative strategies.
  • العلامة التجارية: Unbranded
  • الفئة: الأعمال والمالية والقانون
  • حَجْم: Paperback
  • اللغة: English
  • عدد الصفحات: 190
  • تاريخ النشر: 2002-11-12
  • الناشر/ العنوان: Peter Lang Group AG
  • هوية Fruugo: 330097655-728466708
  • ISBN: 9783631393628

التسليم والرد

يُرسل خلال 24 ساعة

  • STANDARD: ٧٣٫٩٩ د.إ.‏ - التسليم بين الخميس 23 أكتوبر 2025 – الجمعة 31 أكتوبر 2025

يُشحن من المملكة المتحدة.

نحن نبذل قصارى جهدنا لضمان أن تصلك المنتجات التي تطلبها بالكامل وطبقاً المواصفات التي حددتها. إلا أنه في حال تلقيك طلب غير كامل أو أغراض تختلف عن تلك التي طلبتها أو كان هناك سبب آخر يدعوك لعدم الرضاء عن الطلب، فيمكنك رد الطلب أو أي منتجات يتضمنها الطلب واسترداد ما دفعته من أجل تلك الأغراض بالكامل. عرض سياسة الرد الكاملة